Δίαιτα, Διατροφή, Άσκηση και Υγεία

Δίαιτα 1200 Θερμίδων

Μία από τις πιο συνηθισμένες ολιγοθερμιδικές δίαιτες είναι αυτή των 1200 θερμίδων. 1200 θερμίδες είναι το θερμιδικό όριο της δίαιτας, δηλαδή ο ανώτερος αριθμός θερμίδων που θα πρέπει να προσλάβει ο οργανισμός σε ημερήσια βάση. Απευθύνεται σε γυναίκες κι έχει αποδειχτεί αρκετά δραστική, με τα αποτελέσματα να γίνονται εμφανή μόλις λίγες εβδομάδες μετά την έναρξή της – αρκεί φυσικά να τηρείται αυστηρά και να μη γίνονται … ζαβολιές!

Στο διαιτητικό πρόγραμμα που ακολουθεί έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην αφθονία θρεπτικών συστατικών που θα μειώσουν και το ενοχλητικό αίσθημα της πείνας. Όποιο είδος ολιγοθερμιδικής δίαιτας και αν επιλέξετε, είναι σημαντικό να περιλαμβάνεται στο εβδομαδιαίο σας διαιτολόγιο τροφές άφθονες σε θρεπτικά συστατικά και να μην νοιάζεστε απλά για το πώς να μειώσετε τις θερμίδες. Μια επιτυχημένη δίαιτα βασίζεται πάντοτε σε διατροφή πλούσια σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, άπαχες πρωτεΐνες, όσπρια και δημητριακά. Όσο πιο θρεπτική είναι η τροφή, τόσο μικρότερο θα είναι το αίσθημα πείνας που θα νιώθετε στο τέλος της ημέρας.

Καθώς διαμορφώνετε το καθημερινό σας διαιτολόγιο κάντε μία λίστα από τα αγαπημένα σας γεύματα, τα οποία καταναλώνετε σε τακτική βάση. Προσπαθείτε να εξακριβώσετε πώς μπορείτε να μειώσετε το σύνολο των θερμίδων σε κάθε ένα από αυτά, δίχως να τα αφαιρέσετε πλήρως από τη διατροφή σας. Να πούμε ένα παράδειγμα;

Συνηθίζετε να απολαμβάνετε μια ωραία στραπατσάδα για πρωινό και δυσκολεύεστε να την αποχωριστείτε κατά τη δίαιτά σας; Ίσως και να μην χρειάζεται, αν, λόγου χάρη, φτιάχνετε τη στραπατσάδα σας μόνο με τα ασπράδια – το ασπράδι αντιστοιχεί σε μόλις 17 θερμίδες, ενώ ολόκληρο το αβγό, μαζί με τον κρόκο, περιέχει 72 θερμίδες! Αυτό είναι και το μεγάλο πλεονέκτημα των ολιγοθερμιδικών διαίτων: μπορείτε να συνεχίζετε να τρώτε τα αγαπημένα σας φαγητά, αρκεί να μην ξεπεράσετε το θερμιδικό όριο – στη συγκεκριμένη δίαιτα, αυτό των 1200 θερμίδων.

Ακολουθεί ένα ενδεικτικό πρόγραμμα πενθήμερης διατροφής. Φυσικά μπορείτε να το διαμορφώσετε σύμφωνα με τις ιδιαίτερες αρέσκειες και απαρέσκειές σας, προσέχοντας φυσικά να μην υπερβείτε τις 1200 θερμίδες.

Πρόγραμμα διατροφής 1200 θερμίδων (αρχείο .pdf)

Συμπληρώματα Διατροφής

Σε πολλές περιπτώσεις μία δίαιτα χαμηλών θερμίδων της τάξεως των 1200-1500 θερμίδων, οι οποίες συχνά συστήνονται από τους ειδικούς για απώλεια βάρους, είναι δύσκολο να καλύψει τις ανάγκες ορισμένων ατόμων σε κάποια θρεπτικά συστατικά όπως σίδηρο, ασβέστιο και βιταμίνη Β-6. Δείτε ορισμένες επιλογές (από online φαρμακεία) παρακάτω:

calsium sidiros b6
Δείτε το Δείτε το Δείτε το
facebook twitter google

©2012 BeInShape.gr 

Τα περιεχόμενα της ιστοσελίδας αυτής έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και προέρχονται από διεθνή ενημερωτικά και εξειδικευμένα δίκτυα. Οι πληροφορίες δεν πρέπει να αντικαθιστούν τις συμβουλές του γιατρού σας.

Οι πληροφορίες, τα άρθρα και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας αυτής αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του beinshape.gr και απαγορεύεται η αντιγραφή, δημοσίευση ή αναπαραγωγή τους, από οποιονδήποτε και με οποιοδήποτε μέσο χωρίς την παραπομπή με ενεργό σύνδεσμο πίσω στο beinshape.gr

Κατασκευή Ιστοσελίδας - 4Step

Register

User Registration
or Ακύρωση